Bo to taka dziwna kraina właśnie ...

Czwartek, 15 marca 2012 · Komentarze(1)
W oczekiwaniu na odbiór mojej "szlifierki" z "warsztatu" trochę sobie postanowiłem po naszemu ponarzekać i podsumować zeszły rok, który totalną klapą był się okazał, jednakowoż jak to mam w zwyczaju mawiać, nie ma tego złego :) Od początku zatem ... Anno Domini 2011 rozmawiam z małżonką moją ukochaną i tako do niej rzekłem "że może, że fajnie, jak bym na rowerku do pracy, bo to zdrowiej i taniej" ... no i się stało Author Versus 2008 stał się faktem, nic że za duży (19 cali), nic, że przepłaciłem, jest śmiganie, jest radość :). No i ... no i wpadłem, cykloza zaczyna postępować, trafiłem na forum rowerowe Elblążan, poznałem ludzi, zaczęło się jeżdżenie bardziej takie z zacięciem sportowym. Wartało by tu nadmienić, że przed zakupem roweru fajki poszły w odstawkę po bagatela 16 latach regularnego trucia siebie i innych ... jak teraz o tym myślę, jakie rowery by człowiek za tą skopconą kasę mógł dziś mieć to ... to staram się o tym więcej nie myśleć :). No to co jak już śmigamy, to fajno by było zrobić rower, który byłby się bardziej słuchał i w ogóle by był jedną nóżką bardziej ... i tak zaczął się rodzić mający się na dzień dzisiejszy na ukończeniu "szlifierek" na ramie Scott Scale 40 zwany przez użytkownika pieszczotliwie "Maja". Dziś już jest prawie gotów ... byłbym już dziś kilometry jakieś odnotował ale nie, żyjemy w kraju, w którym warsztaty rowerowe posiadają tylko podzespoły takie jak na przykład śruba do mocowania adaptera PM do hamulca jedynie w standardowym rozmiarze pod tarczę 160 mm i jak ktoś zakłada tarczę większą to ma problem ... Jak bym wiedział, że to takie nietypowe to bym razem z adapterem kupił śruby a tak człek zmuszony czekać do usranej za przeproszeniem, na dwie śrubki ... brak słów :) ... no to wracamy do opowieści, w zeszłym sezonie człowiek zaczął jeździć, ambitnie w terenie, mocno, głupio, bo trzeba nadążyć za resztą i się k...a załatwiłem a w zasadzie nie się a kolano swe, i co i zamiast grzecznie pracować w zimie wedle założonego planu treningowego zaczynam go dopiero teraz, kiedy zdecydowana większość ścigających się amatorów MTB za najdalej miesiąc będzie miała swoje pierwsze starty. Najważniejsze, że kolano wyleczone. Człowiek się na błędach uczy ... ale cieszę się, że tym razem wyciągnąłem z tych błędów wnioski. Pozdrawiam i bez odbioru. Amen.