Dzień radosny i udane zamknięcie tygodnia ...

Piątek, 16 marca 2012 · Komentarze(0)
No i odebrałem "Maję" od "Doktora" wielkie dzięki Patryk za poratowanie korby tak przy okazji :) ... Reba pracuje bardzo elegancko i kulturalnie, muszę się z nią tylko dogadać ale to jutro w ramach spokojnej rekreacyjnej wycieczki do lasu. Tydzień numer dwa okresu przygotowawczego zakończony pomyślnie. Niestety zaczynam całe przygotowania z dużym opóźnieniem ... 4 miesiące walczyłem o zdrowe kolana. Przygotowania są nastawione na sierpniową Skandię w Gdańsku więc powinno się wszystko udać ... jest plan, jest cel, idziemy w dobrym kierunku. Za 6 tygodni wejdziemy w jazdę na rowerku itd. itp. :). Wiosna puka do drzwi, oby tylko lato było nieco mniej deszczowe niż rok temu bo faktycznie trzeba będzie w opony na błoto zainwestować :) apropos opon, w zeszłym sezonie testowałem Kendy model Karma ... w tym roku przesiadka na Continentale ... zobaczymy z czym to się je ... Temperatura i słoneczna dzisiejsza pogoda dała mi we znaki, nawet dzień w robocie upłynął śmiesznie i pozytywnie, jutro będzie tylko lepiej :) No to co, żali nie ma, radość opisana, zmykam. Amen.