Pobłogosław Boże drogi ...

Niedziela, 25 marca 2012 · Komentarze(2)
Kategoria Wycieczki
A może przede wszystkim szosowców a szczególnie jednego z nich ... zaczynając od początku. Dziś to miejsce miało Oficjalnie Otwarcie Sezonu Rowerowego 2012 w naszym grajdołku, okraszone pożegnalną kąpielą kończącą sezon Elbląskich Morsów ... szacun drodzy państwo, mi było zimno od samego patrzenia na Was. Przy okazji otwarcia dzisiejszego sezonu zrobiłem swoją życiówkę i co ważne, kolana nie bolą !!! co oznacza nic innego jak to, że spokojny trening bez gonienia grupy daje efekty :-) A teraz najważniejsze, chciałbym baaardzo ale to baaardzo serdecznie podziękować koledze na szosowym Jamisie w stroju grupy kolarskiej Mróz ... bez Ciebie bym nie dojechał, pojawiłeś się w momencie gdy miałem potężny kryzys związany z urywającym łeb wiatrem prosto w ryj i dałeś koło no i przyjemną rozmowę ... jeszcze raz wielkie dzięki. Powrót był już milutki z dobrą średnią i w doskonałym towarzystwie Owcy, Dareckiego_EB, Dareckiego_ESR i kilku osób, których z racji krótkiego stażu rowerowego w Elblągu nie kojarzę ... Było bardzo sympatycznie, spożyte dwie tabliczki czekolady z orzechami i rodzynkami, baton Snickers, dwa bidony soku z gumijagód (woda, miód i cytryna) oraz jakiś izotonik w końcówce jak mnie się własne pitku skończyło ... No i przekonany jestem w 100% że rower szosowy to jest coś co mnie bardziej jara od górala ... Amen.