Leniwy maj

Czwartek, 3 maja 2012 · Komentarze(0)
Cosik ten maj leniwy ... jak szybko przyszła tak szybko odeszła mnie ochota na kręcenie średnich ... założenie na początku roku było proste ... jazda turystyczna, zwiedzanie, dystanse i prowadzenie tegoż bloga ... i tego się trzymam. Dziś skończyłem instalację błotniczków, rychło w czas bo cosik pogoda się pierdoli ... w przyszłym tygodniu zapewne wpadnę zakupić bagażnik i zakończymy etap budowy trekinga ... moszna będzie jeżdzić po zakupy bez plecaka :) wew końcu ... a no i pokręciłem się dziś rekreacyjnie po mieście ... nic szczególnego.

Za terenem kurwasz tęsknię ... za takim lataniem bez ciśnienia ... coś trzeba zrobić z częściami, które mam ... może w końcu zbuduję rowerek do 4X ... temat mi od ponad roku chodzi po głowie ... tym bardziej, że śmigam często do Gdyni a tam są dwa tory do 4X ... poza tym w bażancie się traska na chrobrego szykuje ... szkoda, że nie zdecydowali się tor do 4X by była opcja na jakąś konkretną imprezę sportową w Ebowie w końcu ... ale po co :) nie będę dyskutował ... młodzież wie lepiej jak przyciągnąć ludzi do rowerów. Sallam Allejkum.